Om livet på landet på en gård på Söderslätt och om vår renovering och ovanvåningsbygge på en gård från 1800 talet.

måndag 30 januari 2012

En ny vecka....

Katten Sven myser på mattan i köket....


Idag har mannen och svärfar spikat luftspalter på ovanvåningen och nu efter middagen spikar mannen fortfarande..... Katterna myser här inne i värmen efter att ha varit ute i kylan en stund... Det var inte populärt kan jag lova och de ville snabbt in igen... Mannen min kunde inte motstå deras bedjande blickar att få komma in så de blev insläppta snabbt... ;)


Själv kollar jag på familjen Annorlunda och förundras över hur väl ändå familjer med 9-10 barn fungerar och hur de löser boende mm.... Imponerande.... Dock är jag väldigt glad att jag inte har 11 barn... ;)


Trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar