Om livet på landet på en gård på Söderslätt och om vår renovering och ovanvåningsbygge på en gård från 1800 talet.

tisdag 17 januari 2012

Jag fortsätter måla.....

Som jag berättat innan så skall vi så småningom riva ut vårt nuvarande kök och sätta in ett nytt. Dock inte nu, samtidigt som vi bygger ovanvåning då det blir lite väl mycket jobb och stök. Innan vi fick vattenläckan så hade jag börjat och måla våra luckor vita, men då läckan kom var det ju inte riktigt läge att fortsätta, men då det nya golvet är klart och läckan fixad, så blir det nya tag igen... Bilder kommer när det är klart för än så länge finns det inte så mycket att visa....;)Inte lätt att fota sig själv... ;)


Nu skall jag dra på mig målarkläderna och sen skall jag dra på denna rosa skapelse och krypa upp i soffan och se Sverige förhoppningsvis vinna dagens handbollsmatch....



Ha en trevlig kväll !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar