Om livet på landet på en gård på Söderslätt och om vår renovering och ovanvåningsbygge på en gård från 1800 talet.

fredag 17 februari 2012

Våra änglar....

I onsdags vad det då frisörgalan med temat "våra änglar".... Till minne av vår älskade Malin...

En dag fylld av så mycket känslor att när natten kom gick det inte att sova och man kände sig överkörd av en bulldozer...


Så mycket känslor av sorg, saknad, overklighet, stolthet, magi och glädje på en gång gjorde att hjärtat slog fort, fort och kroppen var spänd som en fiolsträng...


Det var så otroligt fint med alla dessa frisyrmodeller i sina änglakläder och vita vingar och all den underbara musiken från Daniel, Julia och Jetset...


Något som gjorde mig väldigt rörd och glad var att personalen från palliativa avdelningen där Malin vårdades kom... Det rörde upp en massa känslor, men det var underbart att få krama om dem då jag ännu inte klarar av att gå dit... Hur gärna jag än vill så har jag inte mod att gå in dit ännu, men jag ska en dag... Jag vet bara inte när...


En annan som kom som också gjorde mig väldigt rörd var Malin och Sofies klassföreståndare från frisörgymnasiet... Att hon kom för att vara med betydde oerhört mycket och vi blev verkligen glada..


En fantastisk kväll och jag är så övertygad om att Malin dansade bland modellerna och stod hos Julia och Daniel på scenen när de spelade och sjöng med Jetset..


Än en gång TACK Kajsa och Jossan för "Våra änglar" och tack alla för att ni kom...

Vår älskade prinsessa..
Ett porträtt av Malin som hon målat själv...

Mina underbara töser Julia och Sofie... Sofie jobbar för Nikita Hair och det är hon som gjort håruppsättningen på Julia... Smink av Johanna Mattson...

Första gången jag ser någon använda flingsalt i en makeup... ;)

Finaste Julia och Daniel på scenen..














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar