Om livet på landet på en gård på Söderslätt och om vår renovering och ovanvåningsbygge på en gård från 1800 talet.

måndag 19 december 2011

Det börjar närma sig jul.....



Julstämningen har inte riktigt infunnit sig i år.... Dels är det vädret som är för milt och grått och tråkigt, dels är det andra omständigheter som jag inte kommer skriva så mycket om i denna blogg, utan jag kommer skriva mest som dagboksanteckningar av vår renovering och inredning av gården.

Kortfattat kan jag dock berätta att vårt liv aldrig mer blir detsamma och att denna jul är väldigt speciell, då jag förlorade min ena tvillingflicka i en hjärntumör (Glioblastom) den 21 juni 2011.


Då vi försöker ta en dag i taget just nu, väljer jag att inte skriva så mycket om detta. Har ett fantastiskt stöd från nära och kära, familj och vänner och vår älskade prinsessa finns med oss på vägen i allt vi gör.



Vår älskade prinsessa Malin!!


Ingen jul utan en amaryllis och vita julstjärnor...



och ljus i massor...


Granen är nu också klädd och i år fick det bli guld och röda kulor. Tänkte också ha en liten gran här inne någonstans och den skall bli julfin i vitt och silver.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar