Om livet på landet på en gård på Söderslätt och om vår renovering och ovanvåningsbygge på en gård från 1800 talet.

söndag 17 november 2013

En solig söndag...

Som alltid så vaknade jag ju tidigt.... Jag menar varför skulle denna söndagen vara något undantag?? 06.17 stod klockan på och efter att ha sovit dåligt resten av natten med,  pga min dumma förkylning, så blev man ju inte gladare av att se att klockan inte var mer...

Men, men... Man blev lite piggare när man genom köksfönstret såg två vackra rådjur som passerade förbi.



 
Dagen har annars bjudit på strålande höstväder och en härlig sol. Julia har sjungit på ett barndop i Anderslöv och därefter blev det en tur till Trelleborg där Julias innebandylag spelade match. Julia kunde ju inte vara med pga sången men vi åkte dit och tittade i alla fall. Tyvärr blev det förlust mot serieledarna.
 
 
 
 
 
 
Nu skall jag luta mig tillbaka i soffan och njuta av denna söndag. I morgon är det en ny vecka igen och bara 37 dagar till Julafton... ;)
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar